تازه های آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 

این یک سازمان غیرانتفاعی است که به ارائه یک آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان  پلت فرم یادگیری تعاملی برای فرزندان شما اختصاص دارد. دارای یک ویرایشگر کد یکپارچه است که به شما امکان می دهد دقیقاً در داخل پلت فرم کار کنید.

 

این شرکت به خود می بالد که پس از تکمیل دوره های ارائه شده در این سایت، به بیش از 40000 نفر کمک کرده است تا شغل توسعه دهندگی پیدا کنند.

 

آنها در صورت تکمیل پروژه های آنها و قبولی آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان  در آزمون ها گواهی ارائه می دهند. آنها به راحتی می توانند منابعی را دنبال کنند که نوجوانان شما می توانند ساعت ها درگیر آنها شوند و یاد بگیرند.

 

 

 

دانش آموزانی که دوره های آنلاین برنامه نویسی را می گذرانند

 

 

 

کانال های یوتیوب

یوتیوب به پلتفرمی تبدیل شده است که تقریباً ه آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان ر نوع محتوایی را در جهان ارائه می دهد. اگر به دنبال شروع برنامه نویسی هستید، فقط باید با آن کلمه کلیدی خاص جستجو کنید.

 

تعداد زیادی کانال و ویدیوهای آموزنده وجود خواهد داشت تا محتوایی را که به دنبال آن هستید رایگان به شما ارائه دهند.

 

 

 

Skillcrush

این پلت فرم مانند Coursera طراحی شده است تا یک کلاس درس واقعی را منعکس کند و به دانش آموزان این احساس را بدهد که در یک محیط کلاس درس هستند.

 

اگر در کلاسی در اینجا ثبت نام کنید، به تمام درس ها و همچنین به یک تالار گفتگو دسترسی خواهید داشت که در آن می توانید با دانش آموزان همکار خود پیوند برقرار کنید و با مربی خود یک به یک ملاقات کنید.

 

دوره‌هایی که کودکان شما می‌توانند در آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان  اینجا بیاموزند شامل توسعه وب جلویی، طراحی UX و توسعه وب پشتیبان است.

 

 

کد اونجرز

Code Avengers درس ها و کلاس های کدنویسی زیادی ارائه می دهد. حتی می توانید از این منبع یاد بگیرید که چگونه شروع به ساخت بازی کنید.

 

دروس به روشی بسیار آسان و ساده برای دسترسی طراحی شده اند. شما فقط باید روی چیزی که به آن علاقه دارید کلیک کنید، برای اطمینان یک نسخه نمایشی را تماشا کنید و سپس برای شروع ثبت نام کنید.

 

 

 

چه به دنبال دوره های رایگان برنامه  آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان  نویسی برای کودکان و چه دوره های مختلف برنامه نویسی آنلاین برای نوجوانان باشید، آن را در سایت های بالا پیدا خواهید کرد.

 

 

 

بیشتر بخوانید درباره:

عاشق نوشتن؟ چرا یک نویسنده مستقل نمی شوید و از خانه کار نمی کنید؟

 

نکات بهره وری برای کار از خانه - کارهای بیشتری انجام دهید!

 

برای شب خانوادگی بعدی شما! فیلم های خانوادگی برتر از Amazon Prime – عضویت رایگان!

 

 

 

 

 

 

این اعلان را به اشتراک گذارید:

 

به دلارهای بیشتر در خانه خوش آمدید! همه ما به دنبال  آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان پختن غذای سالم (اغلب با بودجه بسیار کم) و لذت بردن از زندگی خانوادگی هستیم. استرس کمتر، بدهی کمتر و شادی بیشتر. یک فنجان قهوه بریزید، بنشینید و کمی مطالعه کنید.

پست های محبوب

 

 

 

 

 

این مادر با پرداخت کمتر از 200 دلار در ماه به خانواده خود غذا می دهد

ما یک رژیم غذایی کاملا ارگانیک را با کمتر از  آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان 200 دلار در ماه فقط با دنبال کردن این مراحل ساده می خوریم! و ما مجبور نبودیم چیزی را رها کنیم! به طور جدی، این بهترین سیستم برای صرفه جویی در پول است!

در این سایت جستجو کنید

این وب سایت را جستجو کنید

ما یک رژیم غذایی کاملا ارگانیک را با کمتر از 200 دلار در ماه فقط با دنبال کردن این مراحل ساده می خوریم! و ما مجبور نبودیم چیزی را رها کنیم! به طور جدی، این بهترین سیستم برای صرفه جویی در پول است!

سیاست حفظ حریم خصوصی

سبد خرید

وارسی

چگونه هر روز پول پس انداز کنیم

حساب من

سیاست حفظ حریم خصوصی

خرید کنید

در این سایت جستجو کنید

این وب سایت را جستجو کنید

 

اطلاعات وابسته

این وب سایت همه چیز در مورد زندگی خانوادگی، آموزش برنامه نویسی برای نوجوانان  پس انداز پول، پرداخت بدهی، زندگی مقرون به صرفه و بسیاری موارد دیگر است. پیوندهای Programming training for teenagers  وابسته در مقالات در این وب سایت وجود دارد. اگر خریدی از طریق این لینک ها انجام شود، مقدار کمی پورسانت می گیرم.

 

 





:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: